Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych
Europejskiego Funduszu Rybackiego
zapewniającą inwestycję w zrównoważone rybołówstwo

Rok szkolny 2017/2018:

Kółko informatyczne skupione było na tematyce poszerzania zainteresowania szeroko pojętą tematyką komputerową. Począwszy od znajomości poprawnej postawy przy komputerze oraz zasad ergonomicznej pracy, poprzez rozwijanie umiejętności sprawnego i bezpiecznego korzystania z serwisów i stron internetowych takich jak np. Scratch oraz code.org. Szczególny nacisk nałożono na wdrażanie do programowania - wprowadzania myślenia algorytmicznego poprzez zabawę. Serwisy Scratch i code.org służyły za narzędzia umożliwiające tworzenie zadanych i dowolnych ciągów algorytmicznych. Powstały w ten sposób nowe mini programiki komputerowe dające satysfakcję twórczą uczniom. Prace prowadzone były w formie projektu, opracowywane były w grupach lub samodzielnie.

Rok szkolny 2016/2017:

Rok szkolny 2015/2016:

W środę 18.05.2016 r. odbyły się zajęcia otwarte kółka informatycznego. Wzięli w nich udział uczniowie z klas drugich oraz zaproszeni rodzice. Temat zajęć brzmiał "Jak ryba w wodzie", a głównym celem było utrwalenie oraz poszerzenie wiadomości na temat ryb oraz wdrażanie uczniów do wykorzystywania technologii komputerowej w procesie uczenia się. Podczas zajęć użyte zostało ćwiczenie "odsłoń obrazek" wykonane w aplikacji LearningApps.org. Korzystano z zasobów portalu edukacyjnego scholaris.pl (krótki film edukacyjny, opisywanie części ciała ryby i wyszukiwanie w wykreślance nazw gatunków ryb). Zwrócono również uwagę dzieci i ich rodziców na stronę epodreczniki.pl i wykonano przykładowe zadania (łączenie liniami ryb z ich cieniami, odczytywanie długości ryb, zapisywanie działań). Pod koniec zajęć uczniowie doskonalili umiejętność posługiwania się wybranymi narzędziami edytora Paint, rysując "podwodny świat". Uczniowie bardzo aktywnie uczestniczyli w zajęciach. Chętnie i z zaangażowaniem wykonywali poszczególne zadania, rozwijając przy tym swoje zainteresowania, zarówno te przyrodnicze, jak i komputerowe.

Rok szkolny 2014/2015:

Rok szkolny 2013/2014:

ZADANIA:
Nauka podstawowych zasad posługiwania się urządzeniami komputera.
Wspomaganie wszechstronnego i harmonijnego rozwoju dziecka poprzez zaspokajanie ciekawości i potrzeby zdobywania wiedzy.
Wspomaganie procesu nabywania umiejętności czytania, pisania, liczenia.
Rozwijanie wyobraźni geometrycznej, aktywności twórczej i matematycznych zainteresowań dzieci.
Rozwijanie aktywności i ciekawości, samodzielności i umiejętności podejmowania decyzji. Przygotowanie dzieci do posługiwania się komputerem i urządzeniami opartymi na technice komputerowej.
Zapoznanie uczniów z różnymi przejawami wpływu technologii informacyjnej na życie codzienne ludzi oraz działaniami proekologicznymi.